Softver

/Softver
Softver 2017-12-12T08:52:16+00:00

KONTROLA INFRASTUKTURE PUNJAČA

MONITORING I ANALITIKA INFRASTRUKTURE

Plug & Play povezivanje stanica za punjenje usklađene sa OCPP-om daje vam puno daljinsko upravljanje nad vašom opremom. Sistem je dizajniran za efikasnost; može upravljati velikim količinama podataka u realnom vremenu koji dolaze sa terena i pružaju vam brz pristup bilo kojoj problematičnoj jedinici u kombinaciji sa višeslojnom analizom njegovog rada.

UPRAVLJANJE PRISTUPOM OPERATERA

Možete pristupiti bilo kojem delu infrastructure vašeg osoblja ili drugim poslovnim partnerima kako biste podelili dnevne zadatke upravljanja ili dali pristup određenim informacijama za svoje klijente. Koristite unapred definisane uloge ili definišite posebna prava za operatere i upravljajte ko može da vidi i koristi vaš sistem.

PORUKE I IZVEŠTAJI

Ostanite u kontaktu čak i kada punjač nije povezan. Dobijte automatske izveštaje sa statističkim podacima za izabrani vremenski period ili obaveštenja o specijalnim događajima direktno na email. Detaljni izvještaji o radu vaše infrastrukture mogu se kreirati na osnovu velikog broja različitih parametara.

UPRAVLJANJE IMOVINOM

Držite sve podatke koji se odnose na vašu opremu na jednom mestu, lako dostupne svima sa potrebnim pravima. Dodajte lokacije i vlasničke karakteristike, konfiguracije napajanja i komunikacije i drugu srodnu dokumentaciju svakog punjača da biste pratili rast Vaše mreže i pojednostavili kasnije održavanje iste.

PODRŠKA ZA ODRŽAVANJE

Upravljajte i pratite sve zadatke vezane za podršku održavanja od početka do kraja. Nove zadatke mogu dodati operateri ili ih zahtevati krajnji korisnici na terenu kroz jedan od Vaših korisničkih interfejsa. Održavajte sve verzije firmvera unutar sistema kako biste kontrolisali kako i kada ažurirati postavljenu opremu.

NAPLATA USLUGE PUNJENJA

CRM I ANALITIKA

Jednostavno upravljajte svojim korisnicima, identifikacijama, ugovorima, bonitetima za lojalnost, plaćanjima i fakturama na jednom mestu. Nove korisnike mogu ručno da registruju Vaši operateri ili čak automatski preko jednog od krajnjih korisničkih interfejsa i dodeliti različite identifikacije za otključavanje svoje stanice za punjenje.

KONFIGURATOR TARIFA ZA PUNJENJE

Postavite cene naplate na osnovu više od 15 različitih kriterijuma za ponudu najnovijeg servisa na tržištu. Ciljanje različitih grupa EV upravljačkih programa kreiranjem intuitivnih pripejd paketa ili pretplatničkih paketa dostupnih za Vaše registrovane korisnike, ili jednostavno ponudite stope naplate po korišćenju.

NAPLATA

Račun povezuje sve snimljene sesije punjenja sa Vašim korisnicima da automatski kreiraju fakturisane podatke za konačne fakture, uzimajući u obzir sve relevantne ugovore i cene unete u sistem.

IZVOZ PODATAKA O FAKTURISANJU

Svi podaci o fakturisanju mogu se ručno izvesti iz sistema u standardnom formatu ili preko API-a koji je i uključen u sistem.

PODRŠKA ZA RAZLIČITE VRSTE PLAĆANJA

Vaši korisnici mogu birati između različitih tipova plaćanja, na primer naknadnog plaćanja sa pretplatom (koji se može povezati sa drugim uslugama) ili pretplatničkih tokena za naplatu (koji se čuvaju na RFID karticama ili u aplikaciji). Više vrsta plaćanja je omogućeno u namenskom interfejsu za krajnje korisnike Okeana.

PRISTUP ZA KRAJNJE KORISNIKE

SMARTPHONE APLIKACIJA

Preko prilagođene aplikacije za smartphone, Vaši korisnici imaju sve što im je potrebno da pronađu, rezervišu i otključaju stanicu za punjenje pogodnu za svoje vozilo. Svi podaci o infrastrukturi i cenama ponude koje  unosite preko našeg portala odmah se prikazuju u korisničkom interfejsu i obrnuto; svi podaci ili rezervacije koje unesu korisnici automatski se prenose u sistem.

WEB PORTAL

Funkcionalnosti izvorne mobilne aplikacije mogu se replicirati na odgovarajući web portal dostupan bilo kom uređaju pomoću standardnih pretraživača.
Web portal se može integrisati u vaše ukupno prisustvo na mreži i nuditi dodatni kanal za Vaše klijente kojima je potrebno više  od mobilne aplikacije koja je povezana sa jednim registrovanim korisnikom.

MOBILNO I ONLAJN PLAĆANJE

Pored ostalih načina plaćanja, integrisani korisnički interfejs omogućava besprekorno uvođenje mobilnog i online ad hoc post-plaćanja i unapred plaćanja za naplatu putem kreditnih kartica i Paypal-a sa jednostavnom registracijom korisnika koja se može završiti na licu mesta.

REZERVACIJA STANICA ZA PUNJENJE

U realnom vremenu veza između Vašeg zadnjeg i prednjeg softvera omogućava vam da podržite čitav proces rezervacije na bilo kojoj od Vaših stanica za punjenje, zajedno sa pronalaskom odgovarajućih stanica i automatskom sinhronizacijom informacija o rezervaciji  između dva sistema.

HELP DESK ZA KRAJNJE KORISNIKE

Putem ugrađenog kanala za izdavanje karata, Vaši kupci mogu Vam dati vredne povratne informacije o svom iskustvu punjenja, koji se lako pretvara u zadatke održavanja za Vaš tim.  Vaši odgovori se odmah šalju korisnicima s uvjerenjem o koracima koje preduzimate kako bi ponudio najkvalitetniju uslugu.

POVEZANOST SA DRUGIM SISTEMIMA

PLUG AND PLAY PUNJAČI

Na nivou hardvera, sistem može upravljati bilo kojim punjačom bez obzira na tip i proizvođača, pod uslovom da sledi najnovije OCPP industrijske standarde. Većina stanica za punjenje može se dodati jednostavnim načinom Plug & Play, pri čemu se novi modeli redovno dodaju na zahtev.

INTEGRISANI ROMING

Na nivou povezanosti sa drugim akterima e-mobilnosti, možete se  povezati sa roming platformom po svom izboru putem različitih  protokola (OCHP, OICP ili Spectra protokol).

VELIKI IZBOR API-JA

Svaki modul sistema može da obezbedi ulaz za Vašu dalju upotrebu (npr. Za računovodstvo, prilagođene tipove identifikacija ili mogućnosti plaćanja) u spoljašnjim ili starijim sistemima. Pristup API-u se nudi klijentima na zahtev. Monitoring takođe nudi usluge integracije.

UPRAVLJANJE PRILAGOĐENIM PRISTUPOM

Sami odlučujete ko i kako može pristupiti Vašem sistemu dodeljivanjem  specifičnih uloga i prava pristupa, izgradnjom višeslojne strukture koja  podržava Vaš poslovni model i operacije.

IZABERITE OPTIMALNO REŠENJE ZA VAŠE POTREBE

OSNOVNI  PAKET

Nadzor infrastrukture i analitika
Upravljanje pristupom korisnika
Poruke i izvještaji
Upravljanje imovinom
Podrška za održavanje
CRM i analitika

STANDARDNI PAKET

  • Uključuje osnovni paket

Nadzor infrastrukture i analitika
Upravljanje pristupom korisnika
Poruke i izvještaji
Upravljanje imovinom
Podrška za održavanje
CRM i analitika

Konfigurator tarifa za naplaćivanje
Motor za obračun
Izvoz podataka za obračun
Podrška za različite vrste plaćanja

ULTIMATE PAKET

  • Uključuje standardni paket

Nadzor infrastrukture i analitika
Upravljanje pristupom korisnika
Poruke i izvještaji
Upravljanje imovinom
Podrška za održavanje
CRM i analitika

Konfigurator tarifa za naplaćivanje
Motor za obračun
Izvoz podataka za obračun
Podrška za različite vrste plaćanja

Bela etiketa za mobilne uređaje
Bela etiketa veb portala
Mobilno i online plaćanje
Rezervacija stanica za punjenje
Pomoć krajnjim korisnicima

Imate pitanje?

Popunite kontakt formu i javićemo Vam se u najkraćem mogućem roku!